SYSTEMY DIAGNOSTYKI KOMPUTEROWEJ AUTOLOGIC

JAKOŚĆ AUTORYZOWANEGO DEALERA, KOMPLETNA NIEZALEŻNOŚĆ

Autologic umożliwia niezależnym specjalistom zapewnienie profesjonalnej obsługi bez konieczności dostępu do autoryzowanego przedstawiciela.

Systemy są zaprojektowane aby powielać funkcjonalność narzędzi używanych przez dealerów i producentów. Oferują kompleksową obsługę wszystkich systemów wewnętrznych każdego modelu, z danymi w czasie rzeczywistym, aktywację, kodowanie i programowanie modułów oraz czytanie i kasowanie kodów błędu.

Oprogramowanie i okablowanie jest dostępne dla następujących marek:
Land Rover, Jaguar, BMW, Mercedes Benz, Volvo, Porsche, Mini, Volkswagen, Audi, Seat, Skoda.

Autologic

SKRÓCONY OPIS PRODUKTU:

1. System diagnostyczny Autologic do pojazdów marki Land Rover z oprogramowaniem dla: Defender, Defender 2007, Discovery, Discovery 2, Discovery 3, Freelander, Freelander 2, Range Rover Classic, Range Rover (P38), New Range Rover, Range Rover Sport, pełny zestaw kabli i wtyczek, instrukcja użytkownika, wszystko umieszczone w odpornej na wstrząsy walizce. Roczna gwarancja na części i właściwą pracę urządzenia.

2. System diagnostyczny Autologic do pojazdów marki Jaguar z oprogramowaniem dla: X300, X308, X350, XK, S i X-Type, zainstalowanym na osobnej jednostce sprzętowej zaopatrzonej w pełny zestaw kabli i wtyczek, instrukcję użytkownika, wszystko umieszczone w odpornej na wstrząsy walizce. Roczna gwarancja na części i właściwą pracę urządzenia.

3. System diagnostyczny Autologic do pojazdów marki BMW z oprogramowaniem dla: cała seria F, E31, E32, E34, E36/Z3, E38, E39, E46, E53, E60, E63/E64, E65/E66, E83, E84/Z4, E85, E87, E90/E91/E92/E93, R50, R52, R53 z R56 oraz E70 z następcą, zainstalowanym na osobnej jednostce sprzętowej zaopatrzonej w pełny zestaw kabli i wtyczek, instrukcję użytkownika, wszystko umieszczone w odpornej na wstrząsy walizce. Roczna gwarancja na części i właściwą pracę urządzenia.

4. System diagnostyczny Autologic do pojazdów marki Mercedes-Benz z oprogramowaniem dla: W124, W129, W140, W163, W164, W168, W169, W170, W171, W202, W203, W208, W209, W210, W211, W215, W219, W220, W230, W245, W251, W463, W638, W639 oraz Sprinter (216, 221, 204 i nowy Sprinter z następcą), zainstalowanym na osobnej jednostce sprzętowej zaopatrzonej w pełny zestaw kabli i wtyczek, instrukcję użytkownika, wszystko umieszczone w odpornej na wstrząsy walizce. Roczna gwarancja na części i właściwą pracę urządzenia.

5. System diagnostyczny Autologic do pojazdów marki Volvo z oprogramowaniem dla samochodów wyprodukowanych pomiędzy 1995 i 2005 rokiem, włączając modele 800, 900, S/V40, S/V/C70, S/V90, S60, S80, V50, XC70, XC90 oraz C30 produkowane do roku 2007, zainstalowanym na osobnej jednostce sprzętowej zaopatrzonej w pełny zestaw kabli i wtyczek, instrukcję użytkownika, wszystko umieszczone w odpornej na wstrząsy walizce. Roczna gwarancja na części i właściwą pracę urządzenia.

6. System diagnostyczny Autologic do pojazdów grupy VAG z oprogramowaniem dla samochów Volkswagen: Fox, Lupo, Polo, Golf, Golf Plus, New Beetle, Jetta, Bora, Tiguan, EOS, Passat, Phaeton, Sharan, Touran, Caravelle, Transporter, Touraeg, Caddy, Gol, Parati, Saveiro, Audi: 80, 90, 100, 200, A2, A3, A4, A5, A6/A6 Allroad, Coupe, Cabriolet, TT, V8, A8, Q7, R8, Seat: Arosa, Ibiza, Leon, Altea, Altea XL, Toledo, Cordoba, Alhambra, Inca, Skoda: Fabia, Felicia, Octavia, Roomster, Superb, zainstalowanym na osobnej jednostce sprzętowej zaopatrzonej w pełny zestaw kabli i wtyczek, instrukcję użytkownika, wszystko umieszczone w odpornej na wstrząsy walizce. Roczna gwarancja na części i właściwą pracę urządzenia.

7. System diagnostyczny Autologic do pojazdów marki Mini zainstalowany na osobnej jednostce sprzętowej zaopatrzonej w pełny zestaw kabli i wtyczek, instrukcję użytkownika, wszystko umieszczone w odpornej na wstrząsy walizce. Roczna gwarancja na części i właściwą pracę urządzenia.

8. Drugi system z punktów 1-6 instalowany na już istniejącej stacji bazowej.

9. Trzeci system z punktów 1-6 instalowany na już istniejącej stacji bazowej.

10. Czwarty i kolejne systemy z punktów 1-6 instalowane na już istniejącej stacji bazowej.

11. Rozszerzenie oprogramowania Autologic tylko do zainstalowanego oprogramowania użytkownika dla pojazdów Mercedes, BMW, Volvo i Porshe 4x4.

12. Oprogramowanie do tuningu osiągów silnika dla samochodów marki Land Rover, Jaguar, Volvo, BMW.

13. Roczna umowa serwisowa.

DEFENDER Td5:
Kliknij aby zobaczyć obrazek MOC:
Standardowa moc maksymalna: 129 KM
Moc maksymalna po tuningu: 163 KM
Maksymalny przyrost mocy: 36,5 KM przy 3750 obr/min
Kliknij aby zobaczyć obrazek MOMENT OBROTOWY:
Standardowy moment maksymalny: 287,5 Nm
Moment maksymalny po tuningu: 336 Nm
Maksymalny przyrost momentu: 70,5 Nm przy 4000 obr/min


DEFENDER 2007:
Kliknij aby zobaczyć obrazek MOC:
Standardowa moc maksymalna: 134 KM
Moc maksymalna po tuningu: 150 KM
Maksymalny przyrost mocy: 22 KM przy 3100 obr/min
Kliknij aby zobaczyć obrazek MOMENT OBROTOWY:
Standardowy moment maksymalny: 316 Nm
Moment maksymalny po tuningu: 362 Nm
Maksymalny przyrost momentu: 49 Nm przy 2750 obr/min


FREELANDER TD4 2,0 l:
Kliknij aby zobaczyć obrazek MOC:
Standardowa moc maksymalna: 134 KM
Moc maksymalna po tuningu: 152 KM
Maksymalny przyrost mocy: 20 KM przy 3100 obr/min
Kliknij aby zobaczyć obrazek MOMENT OBROTOWY:
Standardowy moment maksymalny: 309 Nm
Moment maksymalny po tuningu: 353 Nm
Maksymalny przyrost momentu: 46 Nm przy 2000 obr/min


FREELANDER TD4 2,2 l:
Kliknij aby zobaczyć obrazek MOC:
Standardowa moc maksymalna: 162 KM
Moc maksymalna po tuningu: 187,5 KM
Maksymalny przyrost mocy: 25 KM przy 3400 obr/min
Kliknij aby zobaczyć obrazek MOMENT OBROTOWY:
Standardowy moment maksymalny: 427 Nm
Moment maksymalny po tuningu: 454 Nm
Maksymalny przyrost momentu: 54 Nm przy 3100 obr/min


DISCOVERY 2 Td5 2,5 l:
Kliknij aby zobaczyć obrazek MOC:
Standardowa moc maksymalna: 142 KM
Moc maksymalna po tuningu: 164 KM
Maksymalny przyrost mocy: 30 KM przy 3250 obr/min
Kliknij aby zobaczyć obrazek MOMENT OBROTOWY:
Standardowy moment maksymalny: 301 Nm
Moment maksymalny po tuningu: 363 Nm
Maksymalny przyrost momentu: 69 Nm przy 2250 obr/min


DISCOVERY 3 i RANGE ROVER SPORT TDV6:
Kliknij aby zobaczyć obrazek MOC:
Standardowa moc maksymalna: 194 KM
Moc maksymalna po tuningu: 243 KM
Maksymalny przyrost mocy: 50 KM przy 3600 obr/min
Kliknij aby zobaczyć obrazek MOMENT OBROTOWY:
Standardowy moment maksymalny: 475 Nm
Moment maksymalny po tuningu: 545 Nm
Maksymalny przyrost momentu: 92 Nm przy 3600 obr/min


L322 RANGE ROVER i RANGE ROVER SPORT TDV8:
Kliknij aby zobaczyć obrazek MOC:
Standardowa moc maksymalna: 272 KM
Moc maksymalna po tuningu: 324 KM
Maksymalny przyrost mocy: 46 KM przy 3100 obr/min
Kliknij aby zobaczyć obrazek MOMENT OBROTOWY:
Standardowy moment maksymalny: 613 Nm
Moment maksymalny po tuningu: 698 Nm
Maksymalny przyrost momentu: 102 Nm przy 3100 obr/min


L322 RANGE ROVER Td6:
Kliknij aby zobaczyć obrazek MOC:
Standardowa moc maksymalna: 179 KM
Moc maksymalna po tuningu: 203 KM
Maksymalny przyrost mocy: 25 KM przy 3250 obr/min
Kliknij aby zobaczyć obrazek MOMENT OBROTOWY:
Standardowy moment maksymalny: 422 Nm
Moment maksymalny po tuningu: 488 Nm
Maksymalny przyrost momentu: 81 Nm przy 1750 obr/min

Więcej informacji na stronie www.diagnos.co.uk