LR Defender 2,4 Puma - 2018

Zielony, 4 drzwi, przebieg 10 km, faktura VAT.

Więcej niż NOWY Land Rover Defender – made by Land Serwis.

Nasze Factory Defender posiadają gwarancję taką jak samochody kiedyś produkowane przez fabrykę – 3 lata lub 100.000 km. Oferta aktualna od zaraz. Istnieje możliwość dopasowania detali do gustu Klienta.

Zobacz cały opis: Nowy Land Rover Defender – made by Land Serwis. Startuje Defender Factory

Opis skrócony:
To nie jest zwykły Defender po renowacji. Naszym zamierzeniem była budowa auta od podstaw przy wykorzystaniu części nowych, tuningowych lub używanych, ale poddanych kompleksowej renowacji. Rezultatem jest auto, które swoim wyposażeniem i możliwościami bije na głowę nowe egzemplarze w wersji fabrycznej.

Bazą „nowego” Defendera był egzemplarz z 2010 roku wyposażony w silnik 2.4 Puma. Choć Land Serwis posiada w swych magazynach cały zapas nowych ram przeznaczonych do modeli o rozstawach osi 90, 110 i 130 cali, dostępnych od ręki, w tym przypadku podjęto decyzję o pozostawieniu oryginalnej ramy, będącej w doskonałej kondycji, którą pieczołowicie oczyszczono, a następnie zakonserwowano (również wewnątrz) i pomalowano. Defender jest jedynym współczesnym samochodem terenowym, który jest złożony z poszczególnych, skręcanych ze sobą części. Technologia napraw umożliwia bez cięcia i spawania wymianę każdej części nadwozia. Każda część samochodu posiada swój numer katalogowy i jest (lub była) dostępna w autoryzowanej sprzedaży.

Cała karoseria została rozebrana i pomalowana na nowo (od zewnątrz i od wewnątrz) zielonym lakierem perłowym (Grasmere Green) wyróżniającym limitowaną serię Defendera w wersji Heritage, przy czym nie zapomniano o takim „szczególe” jak biały kolor (Alaska White) dachu. Oddając hołd prototypowi Serii I z 1947 roku, z numerem rejestracyjnym HUE 166, auto otrzymało klasyczną atrapę chłodnicy, srebrny przedni zderzak, poszerzenie błotników pomalowane w kolorze nadwozia oraz cały zestaw pachnących nowością „drobiazgów”. Wisienkę na torcie stanowią oryginalne emblematy i naklejki znane z finalnych egzemplarzy Defendera.

W ślad za dopieszczonym w każdym szczególe nadwoziem szło także pieczołowicie wykonane wnętrze pick-upa, które zaskoczy każdego pasażera niespotykanym w Defenderach wygłuszeniem panującego na zewnątrz hałasu i rezonansu, co jest zasługą umieszczonych w poszyciu całej kabiny (w tym między innymi drzwi, dachu i grodzi) mat akustycznych Dynamat Xtreme. Podsufitkę i podłogę wyściełano nową wykładziną, która została wykonana na specjalne zamówienie, podobnie jak tapicerka foteli uszyta z ekoskóry. Jak przystało na rasową terenówkę, wszystkie elementy metalowe wnętrza (deskę rozdzielczą, panele wewnętrzne drzwi, słupki szyb) zabezpieczono powłoką Raptor, która znalazła się również na podłodze paki ładunkowej. Przy okazji „zelektryfikowano” opuszczanie i podnoszenie szyb. Ponad standardowymi wersjami nasz model ma zainstalowane ogrzewanie postojowe Webasto Air Top 2000 ST.

Renowacji poddano również silnik (w którym wymieniono na nowy cały układ paliwowy i wszystkie ruchome części Zawieszenie SuperGaz +2 cale. Nowe opony GoodYear Wrangler MT/R 235/85/16 na wzmacnianych felgach Wolf.

Zapraszamy do obejrzenia na żywo.

Cena: 249 000