Range Rover Classic 200 Tdi 1989

Samochód zbudowany w Land Serwis Wieliczka w 2005 roku. Kompletnie odrestaurowany w 2015 roku, ze szczególnym uwzględnieniem charakterystycznych dla Classica problemów z korozją.

Podstawowym założeniem było przerobienie samochodu w sposób który podniósłby możliwości terenowe przy zachowaniu komfortu i dużej ładowności Range Rovera. Ze względu na ograniczoną ilość miejsca w nadkolach, jak również chęć zachowania oryginalnej, klasycznej linii samochodu zdecydowano o podniesieniu nadwozia względem ramy o 10 cm. Aby nie spowodować nadmiernego podniesienia środka ciężkości, wszystkie podzespoły napędowe i wyciągarka pozostawiono jednak na swojej oryginalnej wysokości.

Zastosowano centralny pałąk bezpieczeństwa, mocowany przez podłogę do ramy, z wzmocnieniami pod dachem w kierunku tyłu samochodu. Orurowania zewnętrzne to zmodyfikowany grill przedni HD z mocowaniem Hi-Lifta, zderzak rurowy tylny zachodzący na boki, progi o przekroju prostokątnym. Wszystkie orurowania umożliwiają podniesienie samochodu za pomocą Hi-Lifta. Ze względu na konieczność pozostawienia maksymalnej przestrzeni ładunkowej bagażnika, koło zapasowe zamocowano na zewnątrz na specjalnie zaprojektowanym, odsuwanym na bok uchwycie z możliwością zablokowania w pozycji otwartej. W ramie, za siedzeniem pasażera zamontowano wyciągarkę mechaniczną Star z oryginalnym bębnem i liną syntetyczną 14 mm. Z przodu znajduje się druga, rezerwowa wyciągarka elektryczna.

Szczegółowa specyfikacja techniczna:
Silnik 200 Tdi - 2500 ccm, jedna z najbardziej wytrzymałych jednostek jakie montowano w Land Roverach. Skrzynia biegów 5-cio stopniowa LT 77. Reduktor LT 230 o przełożeniu 1:1,6 (wolniejszy na biegu drogowym o 33 % od standardu) dla skompensowania zmiany przełożenia wynikającej z zastosowania kół o większej średnicy.

Sprężyny King Sprins HD, amortyzatory Equipe z regulacją twardości, mocowania amortyzatorów przód Terrafirma, wahacze przód aluminiowe Equipe, wahacze tył z regulowaną długością z uniball Equipe, full Polybush wraz z odbojnikami. Hamulce dwuobwodowe przód, przewody hamulcowe wykonano z miedzi, przewody elastyczne wzmocnione w oplocie stalowym. Wzmocnione drążki kierownicze Maxi Drive. Mosty napędowe: Blokady Maxi Drive z półosiami HD, z przodu przeguby heavy duty firmy GKN. Ze względu na polepszenie skrętu oraz poprawę stabilności zastosowano dystanse aluminiowe o 65 mm z konwersją na rozstaw śrub Discovery 2/3/4/RR Sport. Opony Mastercraft 285/65r18x18 na oryginalnych felgach Compomotive Bowler.

Dodatkowo zamontowano:
Osłony drążków, osłony mostów, osłony lamp tył, halogeny KC Hilties Xenon, ogrzewana szyba czołowa, aluminiowa ramka tył góra.

Faktura VAT.

Cena: 135 000 zł brutto