search search

SKLEP ONLINE

Range Rover Classic 200 TDI 1989

Dodatkowe informacje
  • Kolor: czarny
  • Liczba drzwi: 4/5
  • Przebieg: 122 480 km
  • Faktura VAT: TAK
  • Typ nadwozia: SUV

Cena brutto: 225 938 PLN

Zadzwoń do nas    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


P1580675

Range Rover Classic 200 TDI 1989

Jedyne, niepowtarzalne połączenie klasyki, wygody, niezawodności i niesamowitych możliwości terenowych.
Samochód przygotowany do trudnych i dalekich wypraw offroadowych.
Najbardziej niezawodny i oszczędny silnik w historii Land Rovera, z mechanicznym układem wtryskowym Bosch.

Wszystkie samochody Defender Factory są objęte 3 letnią gwarancją lub do przebiegu 100 000 km.
Zachęcamy do odwiedzin naszej siedziby, zajmujemy się marką Land Rover od ponad 25 lat.

Zapraszamy na jazdę próbną.

Range Rover Classic
rok produkcji 1989
data pierwszej rejestracji 22.05.1995
przebieg 122 480 km

typ silnika 200 Tdi, diesel
pojemność 2500 ccm

Skrzynia biegów 5-cio stopniowa LT 77
typ nadwozia SUV
moc 113 KM
napęd 4x4

liczba drzwi 5
liczba miejsc 5
kolor lakieru Czarny metalik
tapicerka materiałowa, kolor szary

Wyposażenie i modyfikacja pojazdu:
- kompletnie odrestaurowany blacharsko i lakierniczo
- zabezpieczenie antykorozyjne ramy, nadwozia i podwozia
- wszystkie podzespoły mechaniczne sprawdzone, wymienione lub regenerowane
- nadwozie podniesione na ramie o 10 cm, oryginalne w stanie kolekcjonerskim
- silnik 2500 ccm, diesel (200 Tdi) 113 KM
- skrzynia biegów LT77, reduktor LT230, z mechanizmem Torsen (Ashcroft) o przełożeniu 1:1,6 (zwolniony)
- blokady 100% Maxi Drive z półosiami HD przód i tył, przeguby HD (Ashcroft)
- sprężyny King Springs HD, amortyzatory Equipe z regulacją twardości
- wahacze przód aluminiowe Equipe, wahacze tył z regulowaną długością z przegubami uniball Equipe
- elementy elastyczne zawieszenia i odbojniki Polybush
- przewody hamulcowe miedziane, przewody elastyczne w oplocie stalowym
- wzmocnione drążki kierownicze Maxi Drive
- felgi rajdowe Compomotive (Bowler Motorsport) z dystansami aluminiowymi i konwersją na rozstaw 5x120 mm
- opony Mastercraft 285/65 R18 (możliwość zamontowania opon do 34'' bez integracji w nadwozie)
- centralny pałąk bezpieczeństwa wewnętrzny, mocowany do ramy
- grill przód, progi i zderzak tył heavy duty z możliwością podnoszenia samochodu za pomocą Hi-Lift
- aluminiowa ramka górnej klapy bagażnika
- wyciągarka mechaniczna PTO o uciągu 15 ton, zamontowana za siedzeniem pasażera z liną syntetyczną 14 mm Master Pull (wytrzymałość 21 ton)
- dodatkowa wyciągarka elektryczna przód
- kotwica ziemna do wyciągarki (zamontowana w bagażniku)

Jak do nas trafić?