Tuning elektroniczny w silnikach diesla
- Range Rover 2.5 DT, DSE
- Freelander 2.0 Di, Td4
- Discovery Tdi , Td5
- Defender Tdi , Td5
Tuning elektroniki sterującej wtryskiem paliwa ma na celu zwiększenie mocy silnika i podniesienie momentu obrotowego poprzez zoptymalizowanie pracy pompy wtryskowej.
Dokonuje się to poprzez podłączenie sterownika równoległego, który modyfikuje sygnały wysyłane do pompy wtryskowej i razem z oryginalnym komputerem zarządza jej pracą.
Montaż i regulacja modułu tuningowego nie wymaga ingerencji w oryginalne układy elektroniczne i nie powoduje utraty gwarancji fabrycznej na samochód.
Sterownik nie przyspiesza zużycia silnika samochodu. Posiada roczną gwarancję.
model | moc [km] | moment [nm] | cena brutto (z montażem) | ||
---|---|---|---|---|---|
seryjny | tuning | seryjny | tuning | ||
New Range Rover 2.5 DT, DSE | 136 | 170 | 270 | 330 | 3050 |
Freelander 2.0 Di | 97 | 118 | 210 | 255 | 3050 |
Freelander 2.0 Td4 | 112 | 135 | 260 | 300 | 4270 |
Discovery, Defender 300 Tdi (tylko model EDC) | 113 | 132 | 265 | 310 | 3050 |
Discovery Defender Td5 | 122 | 153 | 300 | 345 | 4270 |