Tuning elektroniczny w silnikach diesla

  • Range Rover 2.5 DT, DSE
  • Freelander 2.0 Di, Td4
  • Discovery Tdi , Td5
  • Defender Tdi , Td5

Tuning elektroniki sterującej wtryskiem paliwa ma na celu zwiększenie mocy silnika i podniesienie momentu obrotowego poprzez zoptymalizowanie pracy pompy wtryskowej.
Dokonuje się to poprzez podłączenie sterownika równoległego, który modyfikuje sygnały wysyłane do pompy wtryskowej i razem z oryginalnym komputerem zarządza jej pracą.
Montaż i regulacja modułu tuningowego nie wymaga ingerencji w oryginalne układy elektroniczne i nie powoduje utraty gwarancji fabrycznej na samochód.
Sterownik nie przyspiesza zużycia silnika samochodu. Posiada roczną gwarancję.


Zmiana osiągów:
model moc [km] moment [nm] cena brutto (z montażem)
seryjny tuning seryjny tuning
New Range Rover 2.5 DT, DSE 136 170 270 330 3050
Freelander 2.0 Di 97 118 210 255 3050
Freelander 2.0 Td4 112 135 260 300 4270
Discovery, Defender 300 Tdi (tylko model EDC) 113 132 265 310 3050
Discovery Defender Td5 122 153 300 345 4270