31 lipca 2020 roku spółka British Automotive Holding straci miano generalnego importera na Polskę samochodów produkowanych przez grupę Jaguar Land Rover. Przyczyną są niewystarczające wyniki sprzedaży uzyskiwane przez BAH, które nie uzyskiwały poziomu wymaganego przez JLR.
Umowa importerska została podpisana w roku 2016. British Automotive Holding odpowiadał za sprzedaż samochodów JLR w Polsce, ich promocję oraz prowadzenie sieci dealerskiej. Pierwsze ostrzeżenie pojawiło się w sierpniu 2018 roku, kiedy to Jaguar Land Rover Limited wypowiedział umowę importerską, sprawiając tym samym, że akcje BAH potaniały o ponad 50%. Półtora roku później pojawiła się informacja o podtrzymaniu tej decyzji. W komunikacie importera czytamy:
Jako przyczynę nieprzedłużenia terminu obowiązywania umowy importerskiej do dnia 31.03.2021 r. JLR wskazał, iż z obecnej realizacji ustalonego budżetu sprzedaży nowych samochodów - 4 370 sztuk przez spółkę zależną od emitenta, tj. spółkę pod firmą British Automotive Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (BAP), będącą generalnym importerem samochodów marki Jaguar, Land Rover, wynika iż nie jest możliwe uzyskanie przez BAP uzgodnionego przez strony poziomu sprzedaży wymaganego do przedłużenia terminu obowiązywania umowy importerskiej, o którym to poziome sprzedaży emitent informował w raporcie bieżącym [...] z dnia 13 czerwca 2019 r.
BAH w ciągu ostatnich 15 lat sprzedała 14 tysięcy pojazdów. Po rozwodzie z JLR polska spółka pozostanie w związku z koreańską marką Ssangyong, z którą związała się w lipcu 2019 roku.