Nowe ramy w ofercie Land Serwis

Prezentujemy polskiej produkcji ramy do Defenderów.

Szczegółowa charakterystyka w tabeli poniżej.

Producent Land Rover Richards Chassis Ramy Land Serwis
Materiał Blacha niskostopowa przeznaczona do tłoczenia o grubości 2mm w przypadku podłużnic. Brak informacji odnośnie konkretnego gatunku stali. Technologia tłoczenia nadaje się doskonale do produkcji wielkoseryjnej ale ogranicza wybór materiału tylko do blach plastycznych o niższej wytrzymałości. Dodatkowym ograniczeniem jest grubość tłoczonego materiału – stąd niektóre laminowane elementy ramy wyjątkowo podatne na korozję. Podłużnice wykonane z blachy o grubości 2.5mm. Większość dodatkowych elementów ramy wykonana jak w oryginale z blachy niskostopowej przeznaczonej do tłoczenia - przez co mniej wytrzymałej. Brak informacji odnośnie konkretnego gatunku stali. Podłużnice wykonane z blachy o grubości 3mm. Pozostałe elementy ramy wykonane z materiału o grubości 3, 4 i 8mm. Użyto stali stopowej o podwyższonej wytrzymałości w gatunku S355.
Konstrukcja Podłużnice spawane z dwóch tłoczonych połówek. Pozostałe elementy ramy również tłoczone. W celu uzyskania odpowiedniej grubości materiału na bardziej obciążonych detalach zastosowano laminowanie z dwóch części np. mocowanie tylnych wahaczy. Takie połączenie dwóch blach jest szczególnie narażone na korozję. Podłużnice spawane z czterech części wypalanych laserowo. Większość pozostałych elementów ramy tłoczona. W celu uzyskania odpowiedniej grubości materiału na bardziej obciążonych detalach zastosowano laminowanie z dwóch części np. mocowanie tylnych wahaczy. Takie połączenie dwóch blach jest szczególnie narażone na korozję. W tym wypadku efekt jest dodatkowo potęgowany cynkowaniem ogniowym – podczas procesu cynkowania kwas pozostaje między laminowanymi blachami co znacznie przyspiesza korozję takiego elementu. Wszystkie elementy ramy wypalane laserowo i zaginane na cyfrowych prasach. Podłużnice spawane z czterech części. Bardziej obciążone detale ramy wykonane z blachy o wymaganej grubości – nie laminowane z dwóch części.
Zabezpieczenie antykorozyjne Lakierowanie. Wiele miejsc gromadzących błoto przyspieszające korozję. Cynkowanie ogniowe – niska jakość powłoki, nagminne stosowanie cynku w sprayu. Konstrukcja nie do końca przygotowana z myślą o cynkowaniu ogniowym. Wiele miejsc gromadzących błoto przyspieszające korozję. Cynkowanie ogniowe – wysokiej jakości powłoka dzięki współpracy z ocynkownią utrzymującą najwyższe standardy. Konstrukcja od początku projektowana z uwzględnieniem technologii cynkowania. Dodatkowe otwory inspekcyjne w podłużnicach i pozostałych profilach zamkniętych ramy. Takie rozwiązanie pozwala na dokładne wypłukanie ramy wewnątrz i konserwację bez demontażu jakiegokolwiek elementu samochodu. Dostępna opcja lakierowania po cynkowaniu (pasywacja + podkład epoksydowy + lakier) w komplecie z zabezpieczeniem profili zamkniętych. Ograniczone do minimum miejsca gromadzenia błota.
Dostępność Ograniczona. Dostępne wszystkie rozstawy osi i wersje silnikowe. Dostępne wszystkie rozstawy osi i wersje silnikowe.
Dostosowanie do indywidualnych wymagań Nie ma możliwości ingerencji w konstrukcję. Ograniczona. Brak ograniczeń. Możliwość wyprodukowania ramy pod konkretne zastosowanie (np. sport, ekspedycje, zabudowy robocze), wyposażenie w dodatkowe zbiorniki na paliwo i wodę, nietypowy rozstaw osi, zespół napędowy niepochodzący od Land Rovera, zmienione punkty mocowań wahaczy itp.
Przybliżona waga 90 - b.d.
110 - b.d.
130 - b.d.
90 - b.d.
110 - b.d.
130 - 230 kg
90 - 200 kg
110 - 230 kg
130 - 260 kg



Zapraszamy do obejrzenia produktów w sklepie .